Preskoči na glavni sadržaj

My first post

Ćao svima! Već duže vrijeme želim da napravim svoj blog, ali eto nikako da započnem. Današnji dan, veoma sunčan, inspirisao me da se pokrenem i da objavim taj prvi post. Tako ja riješih da konačno napišem prvu stranicu vlastitog bloga. Današnje slikanje prošlo je zanimljivo, pa se iskreno nadam da će vam se fotografije svidjeti. Ne znam šta više da napišem u ovom prvom postu ,ali već u narednim imat ću mnogo više za reći.
Love

 

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Ziaja proizvodi

Ćao djevojke! Danas ću vam pisati moje mišljenje o Ziaja proizvodima. Naime, Ziaja je poznata po proizvodima za njegu lica i tijela , a sastav  je na poluprirodnoj bazi. Svi proizvodi su veoma pristupačni kako u Bosni i Hercegovini, tako i u Hrvatskoj i Srbiji, a cijene su im sasvim prihvatljive. Da napomenem , gotovo svi proizvodi koje sam probala imaju lijep miris , a sam miris mi je veoma bitan kod izbora kozmetike. Ziaja losion za tijelo Kašmir Ovaj losion sa proteinima kašmira i shea maslacem namijenjen je za suhu i neelastičnu kožu.Smanjuje hrapavost kože te sprječava isušivanje.Nakon što sam namazala kožu ovim losionom bila je nevjerovatno mekana  svilenkasta. Veoma je hidratantan i samim time povećava vlažnost kože. Kao što sam prethodno spomenula ima blag,lijep miris. Također se na vrhu nalazi pumpica , što je veoma higijenski i omogućava nam da istisnemo količinu koju želimo. Ovaj losion se nalazi u bočici koja je napravljena od čvrste plastike od 400 ml. Cijena je oko 8 K

Orange

              * * * Spring,fashion,vogue :) Ćao svima! Danas je ovo vrijeme skroz čudno, čas sunce, čas kiša.. Srećom , uhvatila sam malo vremena i par zraka sunca da napravim koju fotografiju.. Današnji outfit se sastoji iz narandžaste majice sa spuštenim rukavima , naizgled suknje ,ali nije suknja,crnih gležnjača i predivnog ruksaka. Proljeće 2017.pored ružičaste i žute ,obilježila je i narandžasta boja!  Nadam se da vam se sviđaju fotografije i hvala Vam što čitate moj blog :)                                                                                  Love